KINDEREN, JEUGD  KINDEREN, JEUGD

KINDERNEVENDIENST
sinds 2022 zijn er weer wekelijks kinderen in de dienst, tijdens de preek gaan zij naar een nevenruimte.

CATECHISATIE
    In de puberteit gebeurt heel wat. Met lichaam en ziel en geloof. Je bent niet zomaar volwassen. Als kind leef je anders dan als tiener. Je beleeft nu vele dingen intenser – of waar je je gisteren nog druk om maakte, maakt je nu niet uit. Relaties veranderen. Ook de relatie met God, tot Jezus Christus, tot de gemeente. Op catechisatie zal er ruimte zijn om aandacht te besteden aan al die veranderingen. Alleen wat jullie belangrijk vinden is hier belangrijk. Want het gaat om jullie geloof en twijfel, om jullie leven en jullie hoop en vrees.
Voor belangstellenden: neem contact op met de kerkenraad.

(en tot 2 weken later) te beluisteren via deze link