TENTOONSTELLING KERK FINSTERWOLDE 18 juli-15 september TENTOONSTELLING KERK FINSTERWOLDE 18 juli-15 september

Het zal niet bij iedereen bekend zijn dat er een band bestaat tussen Finsterwolde en de Molukken.
Waarom liggen er bijvoorbeeld 10 Ambonese kinderen begraven op de begraafplaats van Finsterwolde?
En waarom heet een bosje in de Carel Coenraad polder (vlakbij Finsterwolde) het Ambonezenbosje?
Om hier antwoord op te geven, organiseert de Culturele Werkgroep Stefanuskerk Finsterwolde een Molukse tentoonstelling samen met de Molukse gemeenschap uit Appingedam.
Daarnaast is er een expositie van schilderijen van Maike van der Kooij over het leven in het Ambonezenbosje.

De tentoonstelling is te bezoeken van 18 juli t/m 15 september.
Openingstijden: donderdag t/m zondag van 10 tot 17 uur
Stefanuskerk Finsterwolde.

DIENST IN SCHEEMDA

28 -  07  09.30 uur

SCHEEMDA
De Ontmoeting Kerklaan 32, 9679 AE
Voorganger:
ds. Offringa

de dienst kan gevolgd worden via DEZE LINK
en te bekijken via  website Scheemda .

Liturgie + nieuwsbrief

================